Każdy partner Ultrak Security Systems jest zobowiązany przed wysyłką uszkodzonych urządzeń do naprawy uzyskać numer RMA a następnie umieścić nadany numer w widocznym miejscu na opakowaniu przesyłki. Przesyłki bez umieszczonego na opakowania numeru RMA będą zwracane do nadawcy. Numer RMA musi być dołączony do karty gwarancyjnej jeżeli jest ona przesyłana faksem lub jako załącznik w korespondencji elektronicznej.
Jeżeli masz już u nas konto, zaloguj się na stronie logowania.
Jeżeli jesteś nowym użytkownikiem załóż konto aby uzyskać pełny dostęp. Wówczas nie będzie wymagane powtórne wypełnianie danych firmy i płatnika.
Proszę wypełnić formularz zgodnie z podanymi wskazówkami. Dla każdego przesyłanego do serwisu urządzenia należy wypełnić jeden formularz. Numer RMA zostanie nadany mailem zwrotnym, w możliwie krótkim czasie, w godzinach pracy serwisu tj. poniedziałek - piątek 8:00 - 16:00.
W razie natychmiastowej potrzeby uzyskania numeru RMA proszę skontaktować się z Serwisem telefonicznie.
tel. 091 485 40 78
email: witold.swierzynski@adiglobal.com
Pola oznaczone * oraz kolorem czerwonym są obowiazkowe.