ADI Global Distribution
wyprzedaz ADI
Katalog Samsung Wisnet

Katalog Samsung pdf 3.0MB
Katalog Hikvision 2016

Katalog Hikvision pdf 200MB
Katalog Videotec

Pobierz plik pdf 5MB
Katalog Metel

Pobierz plik pdf 13MB
Pulsar

Procedura serwisowa RMA

                  
Tu jesteś: » ADI » Serwis » RMA - Zgłoś usterkę

Od 1 stycznia 2008 roku każdy partner Ultrak Security Systems jest zobowiązany przed wysyłką uszkodzonych urządzeń do naprawy uzyskać numer RMA, wydrukować go w postaci etykiety i nakleić w trwały sposób na opakowaniu przesyłki. Przesyłki bez umieszczonego na opakowania numeru RMA będą zwracane do nadawcy. Numer RMA musi być dołączony do karty gwarancyjnej jeżeli jest ona przesyłana faksem lub jako załącznik w korespondencji elektronicznej.

Firma
  Zaznacz jeżeli adres zwrotny jest inny jak w rubryce Firma.
Osoba Kontaktowa
Dane Urządzenia
Naprawa Gwarancyjna
  Zaznacz jeżeli zgłaszasz naprawę w ramach gwarancji.
Dane Do Faktury
 
 
 
NIP
Opis Usterki

Proszę wypełnić formularz zgodnie z podanymi wskazówkami. Dla każdego przesyłanego do serwisu urządzenia należy wypełnić jeden formularz. Numer RMA zostanie nadany mailem zwrotnym w ciągu najbliższej godziny (w godzinach pracy serwisu tj. poniedziałek - czwartek 8:00 - 16:00, piątek 8:00 - 15.00).

W razie natychmiastowej potrzeby uzyskania numeru RMA proszę skontaktować się z Serwisem telefonicznie.

Witold Świerzyński
tel. 091 485 40 78
email: witold.swierzynski@adiglobal.com



Używamy plików cookie aby zapewnić najlepszy poziom obsługi. Kontynuując zgadzasz się na użycie plików cookies. OK Nie, nie zgadzam się na użycie cookies.