Najnowsze promocje Kup 10 zapłać za 7 Promocja Dahua Jesienna promocja Dahua Nowości Vanderbilt

Serwis - RMA

Od 1 stycznia 2008 roku każdy partner Ultrak Security Systems jest zobowiązany przed wysyłką uszkodzonych urządzeń do naprawy uzyskać numer RMA, wydrukować go w postaci etykiety i nakleić w trwały sposób na opakowaniu przesyłki. Przesyłki bez umieszczonego na opakowania numeru RMA będą zwracane do nadawcy. Numer RMA musi być dołączony do karty gwarancyjnej jeżeli jest ona przesyłana faksem lub jako załącznik w korespondencji elektronicznej.

Jeżeli masz już u nas konto, zaloguj się na stronie logowania.
Jeżeli jesteś nowym użytkownikiem załóż konto aby uzyskać pełny dostęp. Wówczas nie będzie wymagane powtórne wypełnianie danych firmy i płatnika.

Proszę wypełnić formularz zgodnie z podanymi wskazówkami. Dla każdego przesyłanego do serwisu urządzenia należy wypełnić jeden formularz. Numer RMA zostanie nadany mailem zwrotnym w ciągu najbliższej godziny (w godzinach pracy serwisu tj. poniedziałek - czwartek 8:00 - 16:00, piątek 8:00 - 15.00).

W razie natychmiastowej potrzeby uzyskania numeru RMA proszę skontaktować się z Serwisem telefonicznie.

Witold Świerzyński
tel. 091 485 40 78
email: witold.swierzynski@adiglobal.com

Pola oznaczone * oraz kolorem czerwonym są obowiazkowe.

Firma

Firma lub Imię, Nazwisko:
*Grupa docelowa
Rodzaj Działalności:
NIP: Wypełnij jeżeli ten adres jest jednocześnie danymi do faktury
* Adres 1:
Adres cd
* Miejscowość:
* Kod pocztowy:
* Kraj:
* Województwo:
Adres zwrotny Zaznacz jeżeli adres zwrotny inny jak w rubryce Firma

Dane osoby do kontaktu

* Imię:
* Nazwisko:
* E-mail:
* Telefon:

Dane Urządzenia

* Nazwa urządzenia:
* Model:
* Numer seryjny:
Naprawa gwarancyjna ? Tak

Dane do faktury

Wybierz: Adres firmy Adres zwrotny Nowe

Opis

* Opis usterki:
Przeczytałem i zgadzam się z Warunki Użytkowania ADI E-commerce